Saturday, July 08, 2006

DR Test at PD

tit tit tit tit tit....**bunyi jam saper la ni....tapi cam dkt ngan aku je...mmmm reminder aku rupernyer...."DR at PD"....ish konpius la..naper reminder aku bunyi b4 alarm clock aku ni....kul braper ni?......tik tok tik tok...

aaaaaaaaaaaa......pukul 6? AZIE BANGUN!!!! da lambat....mampuslah badix mengamuk ni.....while I was bz prepare myself, I saw.....AZIE BANGUN LA!!!! BADIX TUNGGU KITER KAT R&R SEREMBAN KUL 6.45AM!......**(Azie)hmmm????6.45am???awalnyer....**(Me) awal???ko ingat tpt tu kat depan umah aku ker?bangun mandi.....

Jam kat hall kul 6.20am...Jam kat bilik kul 6.25am....Jam Hp aku baru kul 6.10am....mane satu betul ni????

Me : Badix, kul braper skrg?
Badix: Kul braper??? kul 6.10la....naper jam ko?
Me : Bingung tgok jam lelain....tak rase cam kitorg le sampai kul 6.45 la...
Badix : Baru bangun la tu.....
Me : hehehe.....
Badix : Tak siap lagik ker?
Me : ni tgh tunggu ratu bilik air tak kuar lagik ni....org da siap gosok ngan semayang dah..tinggal nk mandi jerk...waaaaa
Badix : takperla..camtu aku tunggu kat PD jerk...
Me : ok... (sad) **mampuslah aku klau sesat ni.....

at 6.30am kitorg bertolak ker PD.....best giler bawak kete pepagi bute ni..eleeee cam tak biaser erk....yg hari2 gi keje kul 5.50am tu aper?hehehehe.....tapi mmg cool giler.....rase cam nk tido jerk...eh? tido? giler ker? aku kan driver nyer....ish....

around 7.30am...Welcome to Port Dickson....**maner badix ni???bukan ker dier bertolak dulu tadik?...takperla sementara tunggu, aperkater kiter "shopping" kat 7-E ni....da abis shopping baru npk btg idong badix kat luar....

Me : ek e le..ko apsal lambat?....
Badix : ingat korang jauh lagik....braper KM/J ko bawak ni?
Me : hehehehe biaser la.....lagik mau tanyer.....citernyer aku da lambat....
Badix : ish budak ini.....dah jom....

Alhamdulillah..akhirnya kami sampai kat Esso Terminal, PD....huh,, ingatkan kitorg jer lambat..ramai agi rupernyer....sesampai jerk kat saner kami teru menuju ker DR nyer Building...and our room was named under CCSCE 1....

Memang betulla aper diorg kater.....kami bakal berlaga-laga seperti ikan laga kt dalam bilik yg disediakan tu (buktinyer gamba bawah tu)....laga siku, lutut......tapi berpadalah dengan name event ni..Disaster Recovery Test Plan ....klau dlm keadaan real disaster, maner sempat nk sediakan tpt yg selesa..yer dak?


Bukti bawah ni pulak...heheheeh....saper lagik aku la tgh buat testing....pose sekejap sementara tunggu system tu nak complete running....tapi mmg itulah hakikatnyer mase event ni berjalan, dlm proses nk siapkan 1 task, kiter le buat mcm2....seperti posing, tgk cartoon, klau ader dapur ..memasak....pendek kater mcm2 la....pendek la kater....tak kate....hehehe
Around 3 pm..huh lega....everything was completed....tak sumer bende le test due to some limitation tapi tak kisah janji kiter test.... hmmm lepas ni aper plan? mandi laut...oh no..i hate mandi laut....mandi pool tak per..hehehehe...Lastly, we all decided gi jejalan kat pantai jerk....kononnyer melepaskan penat dan lelah..penat aper aku pun tak tau..penat gelak agaknyer...hehehee...bukti bawah ni, aku pose lagik kat pasar mlm...huhuuu sempat lagik posing...belinyer idak le juge.... :D

Bercanda di pasiran pantai....kita bersama bermadu asmara aaaaa....huhuu....bercanda aper kejadahnyer klau dah sume pompuan....tgok n kaco org bercanda ader ler...heheheh...sekali sekala lepak pantai ni beat gak..even mase tu hati tu gundah gulana sbb buah hati tak dgr kabar berita...cewah ..cam skrip drama pulak.... around 5.45pm kami bertolak pulang......
Tamat lah sudah journey ku kali ini.....The End





My Photo
Name:
Location: Selangor, Malaysia

a daughter, a wife, a mama and a lecturer...who live in a simple quote in her life... "Life is either daring, adventure or nothing"

Powered by Blogger