Wednesday, March 22, 2006

Sure Heboh upgrade to Jom Heboh....

hmmmmm...cam tak best jer kan bunyiknyer....if for me, 'Sure Heboh' is more ok rather 'jom heboh'...aper pun lantak la janji dier still HEBOH...yeay yeay.....

Talk about Sure Heboh ni ooppsss Jom Heboh ni...teringat lak mase gi kat karnival ni with my mom n both sis which I think I will go there once in my whole lifetime since kiter ni bukan jenis org yg suker pi tempat yg penuh ngan org...pastu kene berhimpit-himpit plus panas multiply ngan keadaan kat tempat yg tak terurus langsung....

Im wondering camner org2 yg ader kat tempat-tempat camtu le enjoy especially kat food area....ooohhh God...tak tau camner nk tell u guys about the food area...Ok, can you guys just imagine you eat besides a big trash container? I cant even imagine it , beb...but it really happens in front of me n those people yg tgh mkn mcm tak npk longgokan sampah yg bersepah disebabkan container sampah yg MBSA provide tu da penuh.....aaaaaaaa tak taula....lupakan lupakan...nanti tak selera lak nak mkn.... :p

The only best thing when I went to the Carnival was.....I met with my Idol....Rina from the Quickie....I love the way she is..her personality, the way she present herself on TV, etc....







My Photo
Name:
Location: Selangor, Malaysia

a daughter, a wife, a mama and a lecturer...who live in a simple quote in her life... "Life is either daring, adventure or nothing"

Powered by Blogger